Tuesday, August 17, 2010

Ahli-ahli kumpulan

Renungan Diri


Zakaria:

Saya telah pelajari tentang makanan melayu tradisional dengan lebih lanjut. Saya pun sudah sedar bahawa kerjasama adalah penting kerana kalau tiada kerjasama, kita tidak akan berjaya. Kita menghadapi kesusahan dalam projek ini. Kini, saya berasa sangat gembira kerana sudah menghabiskan projek ini.

Syakir:

Saya telah pelajari lebih tentang makanan tradisional melayu dan asal-usulnya. Saya juga lebih percayai dengan ahli-ahli kumpulan saya. Saya juga lebih memahami kita seharus ada sifat kerjasama apabila hendak menyelesaikan. Kita juga mengalami kesusahan tetapi kita berjaya menyelesaikan juga.

Farihin:

Saya telah pelajari lebih tentang makanan tradisional melayu. Saya berasa gembira kerana kami sudah selasaikannya. Kita tiada kesusahan.

No comments:

Post a Comment